GYURIKA
gyógyszertári modul

Az integrált gyógyszergazdálkodási rendszer magja a gyógyszertári modul, amely a fekvõbeteg intézetek gyógyszerbeszerzési, készletezési és a felhasználási folyamatainak követésére alkalmas program.

A GYURIKA a központi gyógyszertár készleteinek nyilvántartását, azok mozgásait (beérkezés, kiadás, gratiszok, kedvezmények, kölcsön, eladás, visszárú, osztályról vissza stb.) kezeli. Erre épül a megfelelõ pénzügyi elszámolási rend, amely alapjaiban a beszerzési értékek szerinti árazási rendet követi.

A GYURIKA modul jellemzői, főbb funkciói:

  • Készletkezelés FEFO elv és gyártási szám (opcionális) szerint
  • Készlettípusok: Normál / Adomány / Orvosi minta / Depo
  • Választható bruttó- vagy nettókönyvelés
  • Elektronikus rendelés nagykereskedőktől, ahol ezt a nagykereskedő lehetővé teszi
  • Opcionálisan választható automatikus vagy kézi laborálás
  • Tenderkezelés, beszállítási árak ellenőrzése
  • Rendelések támogatása készlet optimalizálási paraméterek alapján
  • Rendelés összeállítás defektus lista, tartozás lista alapján és szokásos szállítók szerint
  • Beszerzői keretek követése, figyelmeztetés a túllépésre
  • Feladások a pénzügyi és a főkönyvi rendszer felé (ECO-Stat integráció)
  • Adatátadás a kötelezettség vállalási rendszer számára (ECO-Stat integráció)
  • Bevételezés rendelésből, vagy elektronikus szállítólevél vagy számla alapján
  • Tételes nyilvántartás a beérkezett termékekről (ár, gyártási szám, lejárat, szállító, dátum…)
  • Egy bevételi bizonylaton belüli azonos termékek ára átlagolható (opcionális)
  • Osztályos igénylések elektronikus fogadása és kiszolgálása
  • Osztályos keretek állásának, túllépések real-time követése
  • A pillanatnyi készlet mennyiségi és érték szerinti nyilvántartása készlettípusonként
  • Konszignációs készletek kezelése
  • Havi és időszaki zárások, kimutatások készítése
  • Korábbi időpontok, időszakok, évek forgalmainak és felhasználásának lekérdezése
  • Az egyes bizonylatok sorszámának automatikus képzése és évenkénti újraindítása
  • Központi termékfrissítés a rendszergazdától az OEP PUPHA törzs alapján.
  • Kész lekérdezések beállítható paraméterekkel beszerzésekről, felhasználásokról termékenként, termékcsoportonként, felhasználónként, időszakonként….stb
  • Lekérdezési eredmények mentése, exportálása Excel kompatibilis formában
  • Beépített, szabadon paraméterezhető lekérdező, jelentés készítő funkció
  • Beépített gyógyszer szakmai adatbázis: alkalmazási előírat, beteg tájékoztató, egyenértékűség, interakció vizsgálat
  • Vonalkód olvasó használata termékkeresés, rendelés, bevételezés és kiadás során.
  • A rendszer paraméterekkel szabadon konfigurálható az adott intézeti követelményeknek megfelelően
  • Adatbázis- és üzenetszintű kapcsolódás egyéb kórházi medikai és gazdasági rendszerekkel (Hospitaly, eMedSolution, ECO-Stat)
  • Folyamatos fejlesztés a felhasználói igényeknek és a jogszabályváltozásoknak megfelelően